wtorek, 27 sierpnia 2013

Zaczynamy

Ja - Mama, On - Tata, Ono - Synek Nasz najukochańszy 7-miesięczny bobas :) . Pojawienie się Jego na świecie zmieniło całe Nasze życie. To będzie blog o Naszych doświadczeniach z okresu ciąży i wychowania Naszego maleństwa. Może i nie mamy zbyt dużego stażu jako rodzice ale mimo to chcielibyśmy podzielić się z Wami swoją wiedzą odnośnie macierzyństwa. Liczymy też, że od Was dowiemy się jeszcze więcej, że będziemy nawzajem dzielić się swoimi doświadczeniami odnośnie ciąży czy wychowania naszych słodkich pociech.
Głównym narratorem tego blogu będę Ja  - Happy Mama ale obiecuję, że i Happy Tata od czasu do czasu coś napisze od siebie :)

Będąc w ciąży szukałam informacji odnośnie macierzyństwa głównie w internecie. Przeczytałam całe mnóstwo rad i porad w różnego rodzaju serwisach. Najbardziej drażniło mnie to, że trzeba było przejrzeć parę lub paręnaście stron aby dowiedzieć się na dany temat wszystkiego co mnie interesowało.  Na swojej stronie chcę zebrać wszystkie przydatne informacje tak abyście Wy drodzy czytelnicy nie musieli szukać odpowiedzi na Wasze pytania na tysiącach innych stron, tylko żeby znaleźć to czego szukacie w jednym miejscu. Liczę też na Wasze opinie i komentarze. Mam nadzieję, że ta strona będzie prowadzona z Wami wspólnie. Tak więc zaczynamy Naszą przygodę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz