piątek, 4 października 2013

Liebster Blog Award

Chcieliśmy poinformować, że zostaliśmy nominowani przez jedną z Naszych czytelniczek Pani Fanaberia do nagrody Liebster Blog Award.
Bardzo dziękujemy i jest Nam niezmiernie miło, że ktoś Nas czyta i docenia :)
A na czym polegają zasady tego konkursu?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonywaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Nominuje się zwyczajowo 11 blogów zadając przy tym ich właścicielom 11 pytań. Należy oczywiście poinformować nominowanych a oni w postach lub komentarzach muszą odpowiedzieć na te pytania. Trzeba pamiętać przy tym, że nie wolno nominować bloga, od którego otrzymaliśmy nominację.


Pani Fanaberia zadała Nam następujące pytania. Poniżej prezentujemy Nasze odpowiedzi.

1. Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?
Zainspirowało mnie moje kochane dziecko. Postanowiłam wraz z mężem, że będziemy dzielić się z innymi rodzicami swoimi doświadczeniami z zakresu ciąży i macierzyństwa, mając przy tym nadzieję, że także od naszych czytelników dowiemy się jakieś nowości. Na początku z naszym małym człowieczkiem czuliśmy się strasznie zagubieni w tym gąszczu tysiąca rad i porad. Teraz wiemy już sporo i dlatego chcemy to przekazać innym.

2. Jaka jest Twoja największa fanaberia/najbardziej nielogiczny rytuał/dziwny zwyczaj?
Na pewno jest to nielogiczne i dziwne bo we wszystkich poradnikach piszą/mówią, że dziecko trzeba przewinąć natychmiast jak zrobi kupę a ja po przebudzeniu muszę najpierw napić się kawy a dopiero potem przewijam synka ;) Zapewne zaraz dostanę po głowie od wszystkich "matek polek" ale nikt nie jest doskonały drogie Mamy. Ja mam taką fanaberię, że muszę napić się kawy zanim cokolwiek rano zrobię po przebudzeniu i już :)

3. Jeśli nie tu gdzie teraz to gdzie widzisz swoje idealne mieszkanie/dom?
Tu gdzie mieszkam jest mi dobrze, choć czasem marzy mi się domek z ogródkiem. Może jak w planach będzie drugie dziecko to coś się uda zmienić.

4. Co poprawia Ci humor?
Czekolada w każdych ilościach :)

5. Nocny marek czy ranny ptaszek? 
Zdecydowanie nocny marek choć teraz przy dziecku niestety ranny ptaszek :)


6. Twój sposób na relaks?
Gorąca kąpiel i wszechobecna błoga cisza.

7. Ulubiona postać z fikcyjna?
Kubuś Puchatek. Uwielbiałam jego przygody jako dziecko i mam nadzieję, że mój synek też go polubi jak będzie większy.

8. Twój największy bohater życia codziennego?
Moim bohaterem jest mój mąż. Podziwiam go za to, że ma do mnie taką cierpliwość ;) A dodam, że łatwego charakteru to ja nie mam.

9. Do kogo wzdychałaś jako nastolatka/nastolatek?
Chłopaki z New Kids On The Block :) hehe, to były czasy

10. Jaką książkę możesz polecić innym blogerom i dlaczego?
Fajną książką jest "Przypadek Adolfa H." autorstwa Erika Emanuela Schmitt. Pokazuje jak jedna decyzja w życiu może zmienić losy człowieka a nawet całego świata. Naprawdę polecam. Przeczytałam ją jakieś 3 lata temu i do dziś mam w pamięci. Co mi się rzadko zdarza aby po takim czasie pamiętać jakąś książkę bo czytam naprawdę dość sporo.

11. Masz totalnie wolny dzień, nic nie musisz, nigdzie się nie śpieszysz - co będziesz robić?
Mając małe dziecko marzę o takim dniu :) Zapewne bym zrobiła dobrą kawkę, starła kurz ze sterty nieprzeczytanych książek i zaczytała się w którejś na cały dzień a może i noc :)

A o to Nasze nominacje do Liebster Blog Award:
http://ciepelkowo.blogspot.com/
http://www.matulumatulu.pl/
http://maluszkoweinspiracje.blogspot.com/
http://www.mamablogguje.blogspot.com/
http://filcthis.blogspot.com/
http://mamasfirst.blogspot.com/
Nasz pytania do prowadzących w/w blogi są następujące:
1. Co uważasz za swoje największe życiowe osiągnięcie i dlaczego?
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i co lubisz robić wtedy najbardziej?
3. Co byś chciała/chciał zmienić w swoim życiu jeśli mogłabyś/mógłbyś cofnąć czas i dlaczego?
4. Co skłoniło Cie do prowadzenia bloga?
5. Co byś doradziła/doradził nowym blogerom?
6. Jak jest najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś/zrobiłeś w swoim życiu i dlaczego akurat ta?
7. Wymień trzy słowa, które najbardziej opisują Twój charakter.
8. Co byś robił/robiła na bezludnej wyspie?
9. Czy masz jakiś swój talizman, który zawsze nosisz ze sobą? Jaki?
10. Czego boisz się w życiu?
11. Co sprawia Tobie największą radość?

Czekamy z wielką ciekawością na odpowiedzi :)

2 komentarze:

  1. New Kids On The Block - też do nich wzdychałam:))
    Zainteresowałaś mnie tą książką - dodałam ją do listy "do przeczytania":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za nominację, a moje odpowiedzi tutaj: http://mamasfirst.blogspot.com/2013/10/liebster-blog-award-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń