niedziela, 6 października 2013

Wyniki konkursu

Tak jak obiecywałam, dziś wyłoniliśmy laureatów naszego książeczkowego konkursu.
Nawet nie przypuszczałam, że tyle osób weźmie osób udział w naszym konkursie ponieważ od niedawna blogujemy i nie mamy jeszcze zbyt wielu czytelników. Dlatego też chcę wszystkim uczestnikom podziękować za udział i zaangażowanie. Bardzo mi miło, że jesteście z nami. Mam nadzieję, ze grono czytelnicze będzie się stale powiększać a wtedy zapewne uda nam się organizować bardziej atrakcyjne konkursy.
A teraz to na co wszyscy uczestnicy czekają czyli wyniki :)

Komisja w składzie ja, mój małżonek i nasz synek wylosowała następujące osoby:
Iza Nova i Karolina Literska.
Zainteresowane prosimy o podanie danych adresowych do wysyłki na adres mailowy: happyrodzice@gmail.com najpóźniej do dnia 11.10.2013r.

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy a pozostałym uczestnikom raz jeszcze dziękujemy za udział.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz